Andra advent..

Ja idag är det andra advent.. Himla mysigt med alla ljus, Men blir lite väl mörkt tidigt nu för tiden=P lite halv segt så, tror att klockan är 20 när den är 17 ungefär...

Idag har det vart en riktigt jävla slappar dag. Gick bort till Alex vid 11 imorses till Silena och David satt å tjötade som vanligt, sen spelade vi lite buzz, vad kass jag är =P haha!

Sen sov jag i två timmar jäkligt gött. sen hoppa jag in i duschen och ringde Morsi så vi tog en promenad och nu sitter jag här lite granna och ska se på tv sen sooova... upp 04.55 imorn seeegt! Jaaaaa!!


Lite bilder alltid skoj ;)


jepp        ...     jj
Sillis har tagit kort.                Jag och David i sommras. Tyke hängde med mig och Maria till Uddevalla =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0