Härligt..

Slutade 13 idag, åkte hem och sov till kvart över 4.. Var helt slut men har ändå haft en fantastisk dag, men väldigt många tankat i huvudet...
Skulle haft planering idag också men jag tog ut comptid, för de andra skulle jobba med Pim..(något data program)...
Nu är jag hemma och väntar på Marie. Hon har träffat en mäklare och åkte å handla lite. Jag tänkte jag skulle steka pannkakor när hon kommer med det hon handlat =). Ska bli himla gott!!
Em-krönikan ikväll, om det går för sig ;) Men föst Sining beeeeeee hahahah....

hhjhIdag när jag satt och läste saga för 7 barn. Så tog jag upp mobilen fick ett sms, har då kort på mig själv på bakgrunden (ego) detta kortet som jag laddat upp.. Så säger en pojk.
Åh! där är du snygg! -Tack vad snäll du är svara jag. Pojken: Jag menar det alltså du är snygg där....
Hahah en pojk på 5 år, sånt går rakt in i hjärtat!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0