känns bättre

Var å kneckte ryggen en gång till igår, nu låg de bara 3 mm fel.. Så nu känns det mycket bättre. Har vart bra att jag vart hemma sen i onsdags känner jag. men nu är jag väldigt känslig i ryggen ett tag sa han. Så nu får jag inte lyfta tunga barn ;)
Hoppas på det bäst som alltid!

Lucia idag, Jag Silena och David var nere i sjuntorp och tittade på min lill syster när dom "lussade" i kyrkan! Jätte fint var det..
Igår var det Idol-Finalen också, den såg vi hemma hos Silena och David... Fan vad gött at Kevin vann. Han är ju grym!


Klockan 6.50 satte jag och Marie klockan, vi satte på lite glögg och åt peppar kakor och kikade på Lucian på tv =) En kvart sen la vi oss igen och somnade väldigt gott och vaknade 10.40 eller nått =) Härligt!

Har precis duschat och ska koka lite ägg nu=)mm
Sen blir det systemet och åka in i en biltvätt med Maries bil...
Sen åker vi till jätten för å handla blir tacopaj ikväll... Chill kväll=)

Ha en bra dag/bulle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0