Många dagar man missat

att skriva som vanligt... Har som vanligt inte orkat..
men iallafall i onsdags var jag Silena och David och julhandla lite. Hitta en julklapp till min lilla syster! Sille köpte en del=P
Sen åkte vi hem till mig satt å tjötade och kikade på tv.. Sen kom Alex hit en stund..
Sille kom på att vi var sugna på nått.Vi kom på att det var glass med hallon mmm.. så Silena sprang bort till konsum här vid mig och köpte lite gött... =)
Dax för bonde söker fru tyckte vi. Alex var väl sådär road men han fick sin päron cider som var så gott sist hahaha ;)....

Torsdags hände väl inte så mycket åkte bara hem slutade halv 6 och var rätt slut. Lånat Eriks gitarr ska försöka lära mig spela. Blir det som vi tänkt oss ska jag och sille gå kurs nästa år=) Så jag tänkte jag får öva lite, och det låter för jävligt!! Men men alltid ska man lära sig något nytt, visst? =P

Fredag vart det lite taco kväll så att säga med Marie och Madde. Självklart saknades Silena och Sin underbara son<3 du vet Silena.. inget att oroa sig för. du är alltid etta!

Lördaglördag... vaknade halv 7 som vanligt men läste lite sen somna om till 9.40 typ. Så det var tur haha..
Idag ska jag köra Marie till edet hon ska på julfest...
Och själv ska jag ut med Silena vilket jag längtar till, var ett tag sen bara jag och hon gick ut. Har väl aldrig hänt iförsig =P.. Tur att vi ska på förfest så vi slipper sitta själva hahaha!!

Ska käka lite frukost nu ha en bra dag. Så ska jag försöka uppdatera imorn.. kram hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0