Min rygg=(

Lyfte ett barn fel här om dagen, har gjort jätte ont i ryggen.. Så sa en jobbar kompis att jag skulle ringa till en som heter Dan som "knäcker" rätt och masserar. Och det gjorde jag ringde igår och fick tid idag klockan 8.. Massage och han knäckte rätt låg fel 1 cm.. becken benet och en kota låg lite fel.. Så det var skönt men gör fortfaranade ont. Ska tillbaka på fredag och gör nånting..

Åkte till jobbet efter detta när jag kom dit kräktes jag.. ops. kan nog vara att du pressade lite sa Karin (en på jobbet). Men sen kände jag mig så yr. Men vi gick ut.. sen in och åt. och vid lunchen fick jag springa till toa och kräkas igen. Hej då åk hem sa en på jobbet hahaha!!. fan hade så jäkla ont.... Så nu ska jag vara hemma resten av veckan... ska vila lite nu tror jag. Sträcka ut ryggen!!



Lite bilde rär alltid roligt.. SILENA, jag har inga nya på dig får fixa hemma hos dig. Bara så att du vet hjärtat<3

nn    nn 


Kommentarer
Postat av: Bulle är snäll :P

Det låter absolut inge bra Bullzo...

Krya på dig och passa på att vila mycket nu;)

2008-12-10 @ 14:57:12
Postat av: Julia

Tack tarzii! Det ska jag göra.. =)

2008-12-10 @ 16:28:30
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Bea

Usch låter inget vidare.. krya på dig. Och vad är det för fint du har på dig på bilden? ser en vit rosett:) Kram

2008-12-12 @ 15:12:02
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Viva

Kräktes du för att du hade ont eller? Hmmm....

2008-12-12 @ 21:51:20
Postat av: Emelie

haha ok då vet jag vart jag ska leta;) Åh vilken underbar låt Kevin vann med:D

2008-12-12 @ 23:06:08
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0