Tredje Advent..

Julen börjar närma sig med stormsteg. Ska bli mysigt. Köpa en Jul-skiva hittar inte min. Så man får lite Jul-känslor.. finns ingen snööö ju.... =)

Lite Jul känsla fick man i fredags då vi var i kyrkan och tittade på Lucia firande (min syster)...
David i sin tomtedräkt. Underbar!
aa



Igår åt jag, Marie och Madde tacopaj. var väldigt gott. sen kikade vi lite på tv. Och då fick Marie sms av A-F som undrade om vi skulle ut.. Det hade vi inte tänkt men så blev det. Vi gick bort till Johanna Anna-Fridas kompis. Väldigt trevligt.
Dit kom också Malin... Jag och Malin gick tidigare till Lipz än vad dom andra gjorde. De andra kom inte för än runt 1 Då hade jag och Malin vart där i två timmar och kört.. Dansade så vi var alldeles varma =P Gött! Lyckad kväll!


Idag blir det pepparkaks bak med Erik. Ska bli keckt!

För övrigt tvättar jag till 16 och det är riktigt tråkigt men skönt när det är färdigt =)

Ha en bra tredje advent.

Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Bulle är snäll :P

Nu ser du till att spara någon pepparkaka till mig... och inte någon som Erik bakat nu.. dom är det säkert snor på, haha ... Ha det bra...

2008-12-15 @ 01:11:40
Postat av: Bulle är snäll :P

Nu får du ta och Uppdatera lite oftare tycker jag ;).. hehehe ..

2008-12-19 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0