Idag är det Tisdag ju =P

Igår hela dagen var det RUS-utbildning kan man säga med jobbet. Riktigt spännande och lärorikt för oss som inte är så erfarna hahaha ;)..
Den höll på hela dagen slutade halv 5.
När jag kom hem åkte jag och Marie till min farmor och farfar och åt lite smörgås och drack lite te. Det var gott!
Vi åkte hem till Sjukhuset går inte att missa det programmet =P svin bra (tycker jag) ..
Jag och Marie satt där och pratade om allt möjligt sen ringde Maria en sväng. När jag pratat färdig med Maria. Så säger Marie jag har så ont här Julia peker mot hjärtat och börjar flämta ungefär, då ringer vi sjukupplysningen tyckte jag.
Nä det går över säger Marie. Ja men då ringer väl jag själv då sa jag, så jag ringde.
Å visst skulle vi åka upp först vill dom att hon skulle åka ambulans upp men det ville ju självklart inte Marie Mäkynen,
så det blev till att köra fort upp till Näl. Där fick vi sitta i väntarummet kanske 20 minuter sen kom vi in. Som vanligt får man vänta på läkaren i 4 timmar ungefär.. Dom gjorde ekg visade "okej" sa dom. Vi fick åka tillbaka idag, hon skulle röntga lungorna. Det visade sig att hon hade inflammation på lungorna och kanske njursten det skulle hon kolla nästa vecka igen! Tur vi åkte upp flicka lilla! =P

Själv har jag vart hemma idag med, min jäkla mage är så störande. Ringde min läkare idag hon ska ringa mig imorn bitti. Måste få smärtstillande eller något nu kan inte vara hemma för ont i magen hur ofta som helst när det egentligen går att bota.... =(  Men har man ont i magen så är det tufft att ha humöret uppe för barnen.. Så jag blir hemma idag och imorn. Torsdag blir det jobb om inget annat sker!!
Ha det så bra ett tag, kram Julia

Kommentarer
Postat av: Kingzoo

Det är mycket synd om er flickor.. Vansinnesfärder upp till Näl för att sitta och vänta? .. Du glömde näna arr ni båda gjorde en helt enastående radiodebut;)

2008-11-18 @ 23:07:02
Postat av: Bea

Usch låter inget vidare för er:( sjukvården i sverige känns inte helt 100 ibland. Du har väl gått ett bra tag med magsmärtor nu:(?

2008-11-19 @ 15:38:09
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bea

Jag tror det är så man får göra om man ska svara, är inte heller så haj på bloggen:) Skönt att du fått något som lindrar men de måste väl göra mer åt det?, men skönt att du slipper vara hemma och ha ont iaf:) Jag vet inte om det går att spara sina favoritbloggar på blogg.se men jag har lagt några bloggar som favoriter, bland annat din:) Kul att läsa, och jag mår bara bra:) Kram

2008-11-19 @ 23:26:55
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bea

Nej eller jag la dig som länkfavorit på själva internetsidan. Så jag kikade in här och länkade adressen:) Aha då behöver du inte opereras utan bara se till att äta rätt saker?:) Kram

2008-11-20 @ 14:22:12
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bea

Ok men det är rätt skönt att du slipper det en gång till då:) I helgen blir det att träffa familj och vänner, sen ska de ut i thn och ha kul så då vet jag inte vad jag ska göra, har ingen lust att gå till butlers med dem (om jag nu hade kommit in där) haha vad ska du hitta på ?:)

2008-11-20 @ 23:11:09
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0