kaannooon..

Har nu fått medicin för min mage vilket känns bra, men kan bli rätt trött av den känner jag, lite virrig haha.. säkerligen bara inbildning =P
Sitter hemma hos Silena med David (david sover), Silena och Maria är på Willys och köper lite gött till kvällen.. Vi ska titta på idol och jag håller på KEVIN eller Alice...Så himla bra!!
Längtar så till imorn, jag ska få äran att passa David från 8-11.30.. Silena ska jobba.. Har passat honom tidigare, men inte så länge=) hihi...
Vi ska gå på promenad, å vi ska ner till mitt jobb och kopiera en grej.. ska bli himla roligt=)

Nä nu börjar idol om några mintuter går icke att missa =P

Ha de fint haj


Kommentarer
Postat av: Bea

Såg också idol synd att anna åkte ist för johan, han är inget vidare faktiskt.. asså ljusparty vad innebär det då?:)

2008-11-22 @ 00:06:43
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bea

Humm ja det är väl alla småbrudar som du säger, lite tråkigt att det ska behöva vara så. Synd man inte kunde ringa och rösta på dem som man ville skulle åka ut;) haha Ja ljus är jättekul och ett måste nu under hösten och vintern:) Undrar från vilken ålder man inte är bebis längre? hah kallar själv min lillasyster för bebis och hon fyller snart 3 haha kram

2008-11-22 @ 12:58:11
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: Bulle är snäll :P

Nu får du uppdatera lite tycker jag;)

2008-11-26 @ 21:46:40
Postat av: Bea

Ja det håller jag verkligen med om!:)

2008-11-28 @ 13:45:50
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0