Söndag ffs

Så jäkla roligt igår haha blandade drinkar å gud vet allt. jätte skoj...
Lyckad kväll tyckte jag vi hade koll på läget..
Silenas farmor och farfar åå ja dom är det då krut i... Hennes farfar drack en del jag skojjar inte 10-15 wiskey med cola och is i.. och det märktes inget =P haha.....
kanske runt 22 och 23 började folk bli lite runda under fötterna, det var skoj tyckte vi som såg alla..
Sen var det dax för dans. minns inte nu var bandet hette, men lite dansbands typ....
Silenas farmor ja finns inga ord så jävla grym, gick ner på golvet och dansade, dansade i en ring och hel köret haha.. Skrattade så jag höll på att dö. Riktigt duktig =)
Skriver inte allt men det var lite kortfaktat. Mycket lyckat!

Föresten jag fick en ny bil av mamma och pappa igår Volvo s40 en röd ska hämta den imorn i Vänersborg =)

Nä nu ska jag gå ut till Marie hon tittar på tv...
Ensam mamma söker ikväll... oyeah absolut!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0