svårare...

...än vad jag trodde, men det är smällar man får ta. fan! men just nu funkar det inte,.. Jag kan bara inte, jag klarar inte av det.. Mår för dåligt för övriigt för att klara av någonting!...... Men man kan aldrig veta om det blir vi igen om ett tag. Ser fram emot Lucia=P. Tror det är viktigt att ha lite framförhållning så att säga! Något att se fram emot helt enkelt!....
Mina ögonlock var helt svullna idag. Var så ledsen igår, känns lite bättre idag. Min själsfrände för livet om inget att sker! Love! <3




Ikväll, ska jag till Sofia och fira henne som fyllt 21 år. Grattis till henne i efterskott!!
Imorn blir det lite fest hos mig=)


Ha det bra krampåer

Kommentarer
Postat av: Anonym

bäst!!

2008-11-14 @ 21:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0