Torsdag..

Jobbat som vanligt, kommer hem vilar lite. och så ringer Silena, "du vad ska du göra sen? tänkte om alex inte kan ha daivd så kanske du kan passa honom." för jag sak träna.. Absolut vem tackar nej till det ?? Inte jag iallafall. sötnöt....
Alex sa att jag kunde göra det för han skulle hjälpa rickhrad elelr vad det var... Så David kom hem till mig och vi grejade och pratade om allt möjligt=P sen åkte vi hem till mina föräldrar och hälsade på, jag skulle låna mammas mixer.... pappa gillar david mamma också för den delen, men pappa ville hålla honom hela tiden haha =) han är så snäll skrek ingenting inte ett gnyande.. Härlig lite bebis. 5månader nu och lite till...
Det är vad jag har gjort idag...
 
david<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0