Alla dagar denna veckan

Har varit ganska mycket nu de senaste känner jag, men jag gillar fart å fläkt också!
i Måndags var jag hos doktorn sen på kvällen föräldramöte på min förskolan (rätt trött) sen har veckan bara rullat på jobb, vänner, familj...
Har vart mycket med mina vänner nu det sista, vart ledsamhet,besvikelse, arghet... a mycket nu det sista för många....
igår var det bowling och fest som gällde, efter bowlingen åkte jag marie och madde ner till göta på en fest. rätt roligt faktiskt =)...
Och idag har jag kört Marie till Uddevalla för att Katrin skulle klippa henne, Katrin hade något slags "halv prov". Och skulle då klippa Marie. Och att hitta dit var inte det lättaste tror vi körde runt i uddevalla i en halvtimme, Runtruntrunt... Katrin svara självklart inte "inte ovanligt" Så vi fick ringa hennes pojkvän Robin haha, som visste vart det var och fick förklara för oss=) ...
Tillslut åkte vi på en väg. MARIE: Där är det, där står det frisörskola, JAA, härligt ! Jag parkerade precis utanför.. vi gick in och fick vänta i egihet kändes det som, kanske runt en timma.. Sen var det Maries tur. Blev snyggt i håret och det gick bra för Katrin ! Grattis, härligt Katrin!!

Nu har bror min precis varit här och hjälpt mig att fixa ett musik program, Så nu spelas det musik för fulla muggar!!

Sitter och Lyssnar på Carola- Evighet... och funderar på hur jag vill att mitt liv ska se ut och hur det ska vara..... Vill ha massa kärlek, bebis, hund.. ja typ svensson familj.  Mycket glädje i allt.... Är en sån person... Tänker mycket positivt inte negativt, det gillar jag inte.. Man är som man är. Bara att acceptera...

Jobbigt!

Jaja nu ska jag kika på tv lite och fundera....

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hej! Såg på bilddagboken att nya frisören blev otroligt snygg:) Och skönt att det finns människor som du som är positiva. Inte alltid lätt:)

2008-10-13 @ 10:49:19
URL: http://grandtheft.webblogg.se/
Postat av: julia

Tack =)

2008-10-13 @ 18:34:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0