Helgen!

I Fredags var jag hemma hos Maria med Silena och David. Och så kom Maria och Silenas kompis Lisa och Hennes flicka Tess.. Vi såg på idol och tjötade och myste med David<3

Igår var det full fart, Förfest hos Maria, var en del folk där. Himla skoj.. drack sjöng, tog kort och dansade!
Sen tog vi taxi in till stan, alla gick till Lipz där det va röjj.. Mycket folk!!

Gick hem rätt tidigt var lite seg kände jag, så jag gick hem!... Efter en liten stund kom Marie bort och tjötade lite. Sen åkte hon taxi till en hemlig ort..

Idag är det Söndag, jag och Marie har bara varit hela dagen. Ska gå bort till Emelie och Linus nu. Var länge sen man såg dom båda! Ska bli trevligt!

Sen blir det chips tajm!

Ha en trevlig Söndag! Kram Julia

Helgens citat  "Så nu har jag "kammat" håret och är fin igen"/Marie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0