helt jäkla slut..

Haft en jobbigt natt och morgon, vart upp på toa en del, kräktes upp allt vatten jag drack igår, kanske 3 liter jag skojar inte 3 hela liter, (kändes det som) Stog på min remiss att jag skulle dricka minst 3 liter. Och jag gjorde som det stog. Men fick inte behålla det. Blev för mycket för magen =)yeak
Sitter bara å väntar på att Madde ska hämta mig och köra upp mig till NÄL. Är rätt nervös, ska sätta nål eller vad det är i armen igen och det är inte det lättaste på mig. och får smärtstillande och sen... undersökningen fy fan!
Jaja då kanske dom kommer på vad problemet är med mig mage. Annars får jag väl leva med det. Vilket kommer bli jobbet med den smärtan. Men vi håller tummarna att dom ser vad det är för fel =)

uppdaterar om hur det gick i eftermiddag..

Kommentarer
Postat av: Marie

Ja Julia det var ju inte en lugn stund inatt så som du sprang ;)

hehe näe då det gick så bra så.

Tack för att jag fick sova hos dig, det betyder jätte mycket.

Lycka till idag nu då!!

Höres senare, bye bye!

2008-10-06 @ 11:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0