Jobb och sen Fotboll (Fredag 24/4) =)

Igår jobbade jag på forsen, skulle jobbat till 16 men fick slutt 15.15 fölr vi hade bara 4 barn =) Skönt!
Vid den tiden kom Sandra (sändi) förbi hon skulle åka med mig från sjuntorp upp till stan, där vi hämtade Silena och David, och körde David till sin Farmor.
Efter det åkte vi till mig en sväng satt och tjötade. Efter en stund kom Emilia, Hon hade cigaretter, å hej vad Silena blev glad, hon har slutat, men ibland är man sugen så dom gick ut på min balkong..

Sen åkte vi mot Skepplanda där matchen var, Skepplanda-Upphärad 0-4 grymt bra var upphärad!
Silena var en hejare på att puscha lagget (upphärad) KOM IGEN GUBBAR, SKJUUUUUUUUUUUUUUT DÅ! BRAAA JOBB GUBBAR hahah
ja det var kul för dom hörde det garanterat man hör det mesta när man är på planen och spelar =) haha! Svin skoj.. Fin väder hade vi också solen låg på oss hela tiden, Blev lite kallt senare brrr...


Idag ska jag med mamma och pappa och kolla på stugan dom köpt. sen ska jag och Sille åka och fixa naglarna..
Bilder från igår och idag kommer i eftermiddag/kväll om det hinns med. Ska till Elin ikväll Silenas kompis =) Hon fyller år! Kul träffa lite nytt folk! =)

Ha en bra sommar dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0