Lååångfredag

Ja idag är det långfredag, och jag vaknade klockan 8. Härligt;) höhö!
Men så är det ibland. Nu på för middagen har min kära familj varit här och druckit lite kaffe och tjötat lite! =)

Snart kommer Marie hem från edet och vi ska åka och köpa grill mat. Några tjejer ska nämligen till Silenas stuga ute i Öresjö. Ska bli himla skönt att åka dit och bara vara. Dricka lite äta lite tjöta lite och ha det bra =)!
Innan jag ska åka dit ut ska jag på Påskmiddag hos min farmor och farfar med släkten på pappas sida, ska bli skoj att träffa dom, träffar inte mina kusiner allt för ofta.

Skrev inte igår så det gör jag nu. Jobbade till halv 5 var lite segt faktiskt =) Sen åkte jag hem och bäddade rent å grejade lite lätt här hemma.
Sen fick jag en idé att jag skulle åka till Överby. Men ville inte åka dit själv. Så jag skicka sms till Silena och fråga om jag fick låna David en liten stund medans dom grejade i hans rum. Och det fick jag.. Hihi
Så jag hämtade David och vi åkte till Överby, först gick vi in på Maxi och köpte majskrokar sen gick vi bort till jaa tusan minns inte vad affären en barnaffär på Etage i allafall, och köpte solskydd till bilen. Så David slipper ha Solen i ögonen när han åker med mig. Blixten var det på. Värsta häftigt. Inte för att han förstår det men a. Det var kul..

Har också köpt två påskägg, Ett till David och ett till Alvin. Fyllde dom med majskrokar ;) Påhittig jag är va haha;)
Dom ska ju också ha sitt påskägg med något gott i..
Jag och David åkte upp till Emilia o Co. Och lämnade påsk ägget till Alvin=) Mysigt!

Ska åka en sväng nu, Handla lite!
Ha en Bra dag. /Julia

Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är så snäll julia som tänker på min son =) han blev jätte glad för ägget.. En vän som dig får man leta efter.. puss

2009-04-10 @ 22:58:10
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0