Ojdå. haha

Så jävla kass på att blogga nu för tiden... Känns som att jag gör samma saker varje dag. Går upp, käkar frukost ååker och jobbar, kommer hem, tar det lugnt, glor lite tv. kanske tar en promenad. sover.
Tråkigt. men så är det..

Men nu börjar det bli fint väder då händer det lite mer. Så jag tänkte börja blogga igen, får se hur länge det sitter i ;)


Denna helgen har vart himla lugn. Jätte Skönt!!
Idag ska jag träffa Emilia ska bli kul!

Igår var jag, pappa och marie och köpte blommor.. Ni ska få se en bild på hur det blev. Snyggt ju!



David, Så underbar!

Jag och Mamma innan vi skulle ut med jobbet

Silena,mitt hjärta!

Jag och David<3






Kommentarer
Postat av: Emilia

Du är inte alls sleten du är jätte fin... Love!!!!!

2009-04-05 @ 21:44:23
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Emma

=D Tack! Är en väldigt stolt mamma till honom, hihi

2009-04-05 @ 22:03:05
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0