Onsdag 7/4

Får skriva vad jag gjort i veckan, var med Emilia hela dagen i Söndags, Kul.. Åkte lite bil hämtade Jennifer i Sjuntorp. Sen åkte vi till Silena och David. Satt och tjötade och jag lekte med David. Underbar som vanligt!
Sen blev det våfflor hemma hos Karlssongunnarsson. Jäkligt gott! =)

Igår var jag och Marie och handlade lite mat, det gjorde susen. Vi mötte upp Silena och David där, åkte hem till mig åt smörgås med ost och gurka och potatis sallad. Nässgårdas ska det vara.. Mm Så gott!

IDAG onsdag slutade jag 17 åkte hem och hämtade mina sängkläder. Åkte till mor och far med det. ;) Tvätta tvätta.. Sover här i natt också. Det ska bli gött. Börjar 7 imorn.. =)
Vart hos A ikväll med Silena och David busat och lekt som vanligt.

Mycket silena och david det blev, men så är det ibland *älskar* =P

Sov gott

16 är min födelsedag Jippiii


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0