ONSDAG igen

Och jag hatar min design. ska fixa detta.


Fullt ös i två veckor. Å jag älskar det....

Passat David, grillat, Kusten(Båtvik), fyllt 22 år, träffat Emilia och Alvin, Torp handlat kläder, följer en diet, Ska ner 10-15 kg. Hälsat på Silena och Marie på Näl Mindre kul men annars har det bara varit bra.
Både Silena och Marie har opererat sig inom en vecka för blindtarmen. Illa. Och gör förbenat ont! Jag vet, tog bort min för tre år sen!

Silena har lagt upp en bild på sin blogg www.sillelundh.blogg.se/mittliv där kan ni gå in och kika hur det ser ut efter åt YEAK å jag kanske ska läsa till undersköterska.. haha Klen*

Nä nu ska jag duscha lite och göra mig klar för natten, är jätte förkyld. Hoppas det är över när jag vaknar imorn ;)

Sov så gott.


Kommentarer
Postat av: camilla

Hej vet en sida där det finns lite snyggare designer gratis till blogg.se

men det är ju en riktig headder som saknas isf!

hör av dig om du är intresserad!

2009-04-23 @ 11:36:25
URL: http://roxii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0