Söndag 26/4

...Igår var det fest hos Silenas kompis, väldigt lyckat rolig att träffa lite nytt folk faktiskt. Riktigt gott. Dom åt Någon slags kycklinggryta med massa gott i och ris. och jag kunde inte äta. Usch så läskande det var då faktiskt. Annars har det gått bra och 3 kg har försvunnit..
Idag är det Söndag och jag vaknade runt halv 9. Gick upp tvätta ur all hårspray Silena spraya i igår =) Fixade mig och jag och E cyklade till bike-dagarna en sväng..

Sen åkte jag och hämta David och Silena, hon fick duschat sen skulle hon på Middag.

Jag åkte med Morsi till Etage, hon skulle fixa naglarna blev bra! =)

....Nu sitter jag och väntar på Sandra vi ska åka och kolla på fotboll idag med, Idag är det Juniorerna som ska spela.
Sjuntorp. Mina gamla grannar vi spelade jämt fotboll när vi var små. Och idag är det dax att se live så att säga när dom är stora =) ska bli jäkligt kul ...

Här kommer lite bilder från i Fredags och igår på dagen :)





Underbart väder

Solade lite igår på dagen
Sist men inte minst
Kör lite bobby car med tungan rätt i mun ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0