Torsdag 23/4

Idag vaknade jag runt 8, gick upp och tvättade, åt lite "frukost" choklad shake. Gott faktiskt!
Kikade lite på tv under tiden maskinen körde sitt rejs, sen ringde jag Sandra satt och tjötade en stund. Vi kom fram till att vi ska åka och kolla på fotboll imorn, Silena och Emilia ska med och kanske Maria. Ska bli kul. Älskar fotboll var länge sen jag såg någon match, Serie premär för herrarna i skepplanda!

Halv elva åkte jag och hämta Silena och David vi åkte hem till mina föräldrar där tvättade jag =) Kikade på tv och bröte.

Runt halv 2 körde jag Dom till Öppna förskolan =)! då ringde jag min "lillkusin" Robin och vi drog en sväng till mormor och morfar och tjötade (Jennifer var också med) Haha!

Senare hämtade jag Silena och David och vi gick ner till kanalen, Satt och tjöta ett bra dag. Mycket skönt i det fina vädret.

Nu har jag duschat och ska dricka lite vatten!

Hörs imorn hoppas det blir lik fint väder som idag. Imorn ska jag vara ROSA! =P

Kommentarer
Postat av: Viva

du kommer gå upp allt igen kära kusin. eftersom kroppen drar på fettreserverna och när du börjar ätadrar den åt sig allt igen. ta bort alla kolhydrater istället så går du ner massa

2009-05-02 @ 15:32:12
URL: http://Viva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0