åå så kass jag varit som inte skrivit på så lääänge!

Har tydligen sånna perioder ibland;) tråkigt känner jag!

Har ju börjat på ett nytt ställe att jobba, En förskola som heter forsen. Jätte skoj. Hade sångsamling för tre avdelningar idag. Gissa om jag var neeervös.. Men jäkligt stolt efter åt!

När jag kom hem vila jag lite hade så ont i huvudet!
Sen kom Silena och David och vi gick och handlade lite, fixade mat ikväll. Fläskfile, hasselbacks potatis och sallad, Riktigt gott!!!

Nu är jag trött redan och ska snart sova.. Joooo glömde en sak, imorn ska jag ut med massa mammor. förfest hos Emma! Ska bli riktigt trevligt känner jag=) Och Emilia kanske ska sova hos mig imorn natt. HOPPAS dedu! =P

Jag och David, mysskiten;)

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket =D! Det är ju bara roligt ju fler vi är. Och du är ju faktisk en "halvmamma" har vi kommit fram till! Haha..



Ses imorgon

Kram

2009-02-13 @ 22:44:10
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: Marie

Det kommer bli sketakul ikväll, wiohoo =)

2009-02-14 @ 09:58:16
URL: http://mzetterblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0