Fest ikväll!

Så nu har jag gått på stan en liten sväng, Så himla fint väder. Mötte upp Silena så vi gick till systemet så nu är det fixat. Nu är det bara festen kvar. Lipz sen eller? =) Hoppas!!!=P

Idag under dagen ska jag inte göra så mycket kanske städa lite lätt och bara ta det lungt! Marie är inne i sin lägenhet och målar kanske ska hjälpa henne om jag orkar =P segmört är vad jag är!


Jag vet inte riktigt vad det är med mig, men jag känner mig så glad idag. Alla hjärtans dag och allt.
Och hur fint väder som helst=)!

Längtar till ikväll.. hihi

 

Lite kort är alltid kul att titta på =) hejsålänge

Kommentarer
Postat av: Marie

det kommer bli najs som fan =) Hihi.. Liiite nytt blir det för mig med, jag känner ju inte Silena =)

2009-02-14 @ 13:24:13
URL: http://mzetterblad.blogg.se/
Postat av: malin

jasså Lipz =) hade ni skoj ?? kraaam

2009-02-15 @ 11:14:58
URL: http://malinandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0