Måndag

Alltid trött på måndagar. och idag började jag 5.45. I Sjuntorp fy fan vad trött jag är + planering på det.. Så idag finns det inte så mycket att skriva har bara vart på jobbet...

Och vet ni... Marie skickade en grej på facebook. en fråga om vilket djur jag var.. Nu ska ni får läsa haha


DU ÄR EN TIGER (SEXIG)


Du är romantisk, ärlig och mkt känslig. Makt betyder betyder mkt för dig,
Du ser väldigt bra ut å du älskar ditt utseende. Din ögon skrämmer många,
de mycket vackra å många faller för sånna ögon som dina. Du är respekterad av många
Bra!

Tyckte jag var roligt =)

Sovgott!

Kommentarer
Postat av: emilia

det passar in på julia perfekt... =)

2009-02-16 @ 21:18:34
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/
Postat av: Morsi

Kära Dotter! Äpplet faller inte långt från trädet. Hehe

2009-02-19 @ 20:32:54
Postat av: Morsi

Kära Dotter! Äpplet faller inte långt från trädet. Hehe

2009-02-19 @ 20:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0