Som vanligt jäkligt seg på att blogga;)

Sammanfattar lite lätt....
Fettisdagen, var jag och jennifer hos farmor och farfar och käka semla. Mm vad gott!
Jag och Marie har suttit på min balkong och solat lite förra veckan =)... Myst med David hjärtat..

Köpt nya skor jäkligt nöjd, fick nya kläder av mamma igår hon tyckte jag skulle vara snygg. Tack Morsi! Jag, Marie och Emilia var ute igår. Så jäkla skoj var det faktiskt, Lyckat!

Idag har jag Silena, Alex, David  Och Marie varit på tatueringmässan i folkets hus. Både Silena och Alex tatuera sig så jag och David gick runt och bara kikade Bästa! 

Har fått ont i mitt ben också. Vet inte ritkgit vad jag har gjort men värker och gör ont när jag går... Men det går över som allt annat.. =)
Ja det är väl det jag gjort denna veckan
-Sen jobbat.  Ska lägga ut bilder nu så får ni titta lite vad jag/vi gjort.
Snart kommer Emilia och Alvin vi ska titta på Melodifestivalen! Har inga kort på Alvin och Emilia så får ta det ikväll och lägga ut =).....
Semla!....mmm

Mina Snygga skor, Visst är dom det?=)

Sool på våra balkonger =P

Määrie solar lite, brun? =P



David sover på min arm, M!

Jag och David innan Mässan

Älskar er. <3

Bakfylle Marie ?

Maries bästa sida ;) haha Dööda mig nu eller? ;)


Ha en toppen kväll!


Kommentarer
Postat av: Örjan

Skit snyggt kort på dig å marie....två riktiga partypinglor:)

Fast jag tror nog man skall passa sig för att ta kort på marie när hon sover...det är nog bättre att låta henne sova ut;)

2009-02-28 @ 19:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0