15 Januari

Japp idag slutade jag 13 det var gött. åkte till Maries jobb nere i göta och kikade hur hon hade det! Trevligt!
Åkte sedan hem till min snygga lägenhet=P Och städa och rensade min klädgarderob. Blev mycket bättre låg hur som helst innan. Fult!

Ska dricka lite te snart tänkte jag titta på tv sen duscha. Är lite seg idag =)

Ja tänkte bara tilllägga också att när man ringer folk och dom inte svarar uppskattar man om dom ringer tillbaka. Sånt är så jäkla störande. Kanske ska tänka på att ta var på det man har.. Snart finns man inte i närheten. Eller rättare sagt man skiter i att ringa personen i fråga. Man man märker inte vad man gått miste om förän man har förlorat det. Som det sägs och så är det.


Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: Nyfikenienstrut*

Japp de är alltid trevligt på mitt jobb :P

Ses sen my love ;)

2009-01-16 @ 11:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0