Chili Corn Carne

Har jag och Marie fixat till nu i efter middag, jätte gott blev det trotts allt =P Gött att greja med något har ju vart hemma nästan hela dagen, Imorn ska jag också vara hemma från jobbet eftersom att det smittas så. Kan hända att jag åker med Min kusin Linnea ner till göteborg,  Eller går ut och går med Emilia och Alvin, Men vi får se hur mina Ögon verkar, Marie lär väl få det också!



Tände ett Ljus för Christoffer Nyman<3 Jätte fint!
kj


Fick min Sköna överraskning av SilenaHjärtat idag. Visste ser den go ut?
sMan ryser som en tok, Bästa!


Ikväll har Jag och Marie bara kikat på tv/lyssnat på Lip musik/Skrivit lite och funderat lite....
Kom fram till att jag har fruktansvärt underbara vänner/familj/Släkt Älskar er Hur mycket som helst. Ringer och smsar och frågar hur det är. Känns jätte bra!  Min moster Carina är en klippa<3 Ni andra också Mamma, Pappa, Silena, Marie, Emilia, Madde och många fler. Tack! Hoppas ni förstår hur uppskattade ni är =)!

Min fina ljus som lyst ikväll..
l

Ha en fortsätt bra kväll. Kram Julia

Kommentarer
Postat av: Din bäste morsi

Tänker också på Christoffer ibland.Livet är orättvist.Jag vill också ha en sån grej till "huvudet" hehe.Klart vi ställer upp för dig i alla lägen. Du är bäst!!!!Det är inte alla som fattar det bara. Man saknar inte kon förrän båset är tomt!!!!!!

Kramiz

2009-01-08 @ 21:47:28
Postat av: Julia

morsi?

2009-01-08 @ 21:49:20
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Julia

Tack Mamma<3

2009-01-08 @ 22:09:17
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: silena

Man saknar inte kon förrän båset är tomt!!!!!! hahaha Gittan du är väl för underbar! Julia du ska vara glad för att du har en mamma som gittan! Jag älskar min mamma mest och hon är bäst och tycker hon är fantastiskt. Min din mamma är fan inte så pjåkig hon heller;) :)

2009-01-10 @ 00:33:39
Postat av: Julia

Haha Ja nä hon är lite keck ibland hahaha ;)

2009-01-10 @ 00:38:02
URL: http://bullenylen.blogg.se/
Postat av: Sofia

Ja vill också ha såndär grej till håret ju :(

2009-01-11 @ 15:00:39
URL: http://emsoguem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0