Hej och håå..

Igår var den sista lediga dagen på ett tag, städade hela lägenheten som sagt. Gött som fan..
På efter middagen kom Emilia och Alvin hit en sväng för Christian skulle ut och äta med några kompisar på Buddys!
Vi tjötade och hade oss jätte trevligt. Christian, Jocke och Martin<3 kom hit en stund efter det, Vart väl här en timme eller så, Alvin hade ont i magen så han skrek lite *synd om honom* Sen tog jag och Marie en tur till Jätten!!

Idag började jag tidigt och slutade 15, nytt schema!!

Åkte hem och så kom Silena hit vi fixade lite Lasagne. Eller a Silena gjorde det ;) Blev jätte gott!

Duktiga Silena.. Marie diskade och jag tog kort haha =Pmhm Rättvist ;)

Maries underbara kommentar när jag sa att jag rös Marie: " Jag rös ända upp till luggen idag" åhå härligt!! Haha

Till Bulle är snäll: Det var droppar till öronen=P haha!

Är du inte intresserad eller tycker jag är ful har du inget på min blogg att göra, ta tag i ditt liv själv! FFS...



Kommentarer
Postat av: Anonym

Det var en mycket obehaglig känsla kan jag lova, hela alltet bara killades :P

2009-01-08 @ 10:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0