Ja blogga igen?

Vi får se hur det går. Tar det när jag känner för det, ingen press inga måsten=P

Har vart ledig ett tag nu och det är hur skönt som helst och välbehövligt, Börjar på Onsdag kvart över 6 lagom tid första dagen!

Det har hänt mycket i mitt liv dom två senaste veckorna kan man säga. Behöver inte skriva det här. Dom flesta som läser vet redan om det. Tragiskt och väldigt ledsamt att en person man älskat högst på denna gjord kunde göra något sådant! Man ska aldrig slut förvånas. Det är en sak jag lärt mig nu iallafall...

Kommer aldrig sluta älska den personen som var, innan allt detta hände. Nu känner jag inte personen längre och det skrämmer mig!

Rosorna jag aldrig glömmer rosor

Kommentarer
Postat av: Linnéa

vad kul att du har börjat skriva här igen!! Mkt kul att läsa, o hoppas ögonen blir bättre sart !! Vi ses ikväll :)

2009-01-10 @ 12:28:05
URL: http://Viva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0