Julafton/Nyår.

Julaftonsmorron gick jag och min bror hem till mamma och pappa och åt frukost. Mycket gott !
Sen kikade vi lite på tv grejeade jag och Jennifer flummade lite. Fixade oss. Sen runt två tiden skulle vi vara hos farmor och farfar. Så dit åkte vi.. I min snygga bil oyeah..
Åt väldigt gott, pratade och hade mysigt med släkten.. Vid 4 tiden åkte jag och Jénnifer till Familjen Egnell och sa hej och God Jul!
Vi var väl där i en kvart eller något, sen åkte vi tillbaka till Farmor och farfar. JULKLAPPS öppning..
Fick mycket roligt, Speciellt var nog gitarren<3 och mitt headset jag fick av Marie!
Ska nämligen lära mig spela gitarr.. Fick mycket annat också.. Men orkar inte skriva ner de=)

Juldagen, ja då är det fest sägs det. Jag och Silena var hemme hos mig och gjorde iordning oss, vi gick bort till Alex medan han höll på att göra iordning sig (Silena fick hjälpa med håret haha). När han var klar gick vi bort till Erik där det var fest. Alla skulle ut och alla gick till olika ställen kändes det som=).. Men det var lyckat iallafall!

Annandagen: Bandy!

Nyårsafton, hade jag 39 graders feber. Men hängde med på en fest en stund som var helt okej, Tog taxi hem runt 12 då orka jag inte mer.. Heeelt slut.. Är fortfarande förkyld och har världens hosta. Segt!

Lite bilder som är tagna under JulLedigheten.....

 Jag och Jennifer Min lilla syster<3

nmKusinerna på Pappas sida!

nmJulfrukost mmm

gMorsi(Mamma) dukat fint tillderas fest på nyår =)

bf
Här hamna visst jag på bild.. 4 Januari hemma hos mamma och pappa, ska äta lite fin middag är tydligen. Ska bli gott! Sen hem och städa lite tror jag!.
Imorn ska jag träffa Emilia och Alvin <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0