Lördag 24/1

God morgon! Vaknade vid 8 idag fick sms av Silena. Gick upp och åt med mor och far. Och nu ligger jag och läser lite bloggar och kikar lite facebook och sånt där skoj =P. Tänkte sova lite till snart känner mig inte helt hundra idag =(
trååkigt!
Idag händer det väl inte så mycket tror jag frå se lite senare under dagen, ska nog ner till stan en sväng ikväll blir det film.
Kommer lite sköna bilder på David från igår. Silena Och Alexanders Son vill bara tillägga det =)
Hörs senare under dagen hejsålänge

Ligger och äter lite. Mysigt!





Haha jag tog DVD:en ändå blicken ungefär haha


inte den nej. Haha lycklig


Alvin och Emilia var här med oss<3



Kommentarer
Postat av: Davids mamma silena;)

faaaaaaaan va fin han är min kille:):)

Och lilla Alvin sötis:)

2009-01-24 @ 18:52:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0