Lördag..

Vaknade tio, hoppade in i duschen fixade frukost. Vila lite. Sen kom Jennifer min lilla syster och vi åkte till Överby en liten sväng. Hon skulle köpa skor. Bortskämd japp det är hon. får precis vad hon pelar på =P Nästan! Nu sitter hemma hos mamma och pappa i hennes rum, kikar på tv och tjötar lite. Hon har nya msn som jag inte fattar något av! =) segt! Kalas ikväll för Jennifer också halv 6, under tiden har jag lånat ut min LGH till Emilia och hennes kompisar. Dom skulle ut en lite sväng, Jag vill inte hänga med än + att det är kalas ikväll =P 30/1.... Längtar dit<3 Lägger ut lite bilder från kalas och annat bös ikväll..

Kommentarer
Postat av: Bea

Vad är det för kul som händer den 30/1? :-)

2009-01-10 @ 16:20:45
URL: http://grandtheft.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0