Måndag.

Jobbat idag, känns som första dagen eftersom att jag var sjuk förra veckan en del i ögoninflammationn som jag skrivit en del gånger=)
Kändes bra att jobba faktiskt.. Är sista veckan på Röda Villan, har ju vart där ett år nu och lite till. känns konstig, vill inte sluta där.
Har fått ett vick på en förskola i Sjuntorp. I två månader sen kommer jag hoppa runt som timvik ett tag. Sen får vi se vad det blir...
En pojk räknar ner tills jag slutar han vill inte det. Nu är detr BARA 5 dagar kvar Julia, vart ska du sen? sååå underbart
!Älskar!

Röda Villan<3
villan

Idag har syster vart hos mig en stund och vi åkte och hämta Tarzan och Marie. Tog en sväng förbi donken!
Och nu är jag hos mamma och pappa ska hämta lite tvätt ;)
Sen åka hem och vänta på Marie. Sen sooova är trött. Sovit dåligt inatt=(



GODNATT =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0