Måndag Tisdag

Jobbade igår som aldrig förr som Anna skulle sagt.. Kom hem och hade världens jäkla huvudvärk.. Fick ligga i sängen nästan 3 timmar och bara blunda med en ögonbindel på, gjorde ont när det var ljust. Vet inte om jag fick nån migräns aktig sak sa Marie.. Stackars mig;) men det gick över lite på kvällen.
Mamma kom hit med lite treo och annat gott=) Och idag gick det över men har fått tillbaka min jäkla förkylning seegsnor =Pyeak!

Är hos mamma och pappa nu ska väl hem om nån timma duscha lite och kika lite tv och bara ta det lungt börjar
 6.15 imorn=( men slutar 13 så jag ska inte klaga !!

Mår väldigt bra idag första gången på länge. går i vågor men idag känns det bra. Ny dag imorn

Ha det så bra tills imorn ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0