Måndag!

Pratat i telefon en del nu i förmiddags. Seg i huvudet! =( Men snart är det löst!
 Duschade gick sedan ner till stan för att möta Emilia och Alvin, vi gick runt och kikade lite. Emilia handlade=)
Sen käkade vi lunch på oden. Gott!!
Sen gick vi hem till mig och kikade på tv.

Fick åka till jourcentralen igår också kolla min öron.. Hade svin ont i dom. Och har varit sjuk ett tag nu.
Så fick ta mig en sväng dit. men hade inte öroninflammation. Bara irriterade hörselgånger eller nått. Fick nån salva!
Sen åkte jag till en gammel vän och tjötade trevligt*


Åkte hem till Marie sen vi satt och tjötade en stund sen gick vi och la oss i kylan, fönstret är inte fixat än *brrr*

Kommentarer
Postat av: Bulle är snäll :P

"Bara irriterade hörselgånger eller nått. Fick nån salva!" Hur ska du göra detta?.. Trycka in massa salva i öronen ? .. det måste jag filma i sådana fall och lägga ut på Youtube :P hahaha

2009-01-07 @ 04:58:34
Postat av: Julia

hahaha Jag vet inte.. det var visst droppar jag skulle lägga i eller vad man ska säga =) haha

2009-01-07 @ 15:49:48
URL: http://bullenylen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0