Snö imorses

Sa Marie när hon kom upp, det är snö ute Julia. ÄR DET? Ja lite!
Okej. jag hann inte se om det var snö eller inte vaknade med Ögoninflammtion på mitt vänstra öga, hur roligt är deee! Ont som fan och skaver och äcklar sig. Fick tid hos doktorn halv 4 alltså om en timme. Få nån salva kanske? inte vet jag brukar inte ha sån här skit.,
Men visst ska jag få allt på en gång. brukar inte vara sjuk, men har fått allt inom två veckor, feber, hosta jätte förkyld, öroninfektion, ögoninflammation. Japp ni ser allt!
Haha! Illaaaaa... ONT om inte annat ;) Blir hemma idag och imorn för de tär så smittsamt *tråkigt* höhö!

Jo lite tråkigt är det för jag känner mig inte sjuk, men jag kan ju fortfarande inte träffa folk.. förutom Marie nu då =P!

Ska åka snart, först ska jag bort till Sillehjärtat fort hämta en huvudmassage grej, MIN ÖVERRASKNING, har fått en Dvd av henne också älskade vän. Hon vet vad jag behöver ;) Ska titta på den när jag kommer hem från doktorn!

Colbie Caillat-Bubbly får mig att tänka... Hm! Positivt.
Skriver ikväll Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0