Söndag 25/1

Ja det är Alvins dop dag, har vart i stadskyrkan dag. Trevligt är inte allt för ofta man är där, vilket jag tycker är bra! Var gudstjänst också, sjunga massa psalmer som man inte känner igen, men det gick bra, förutom att Emilia och Christians släkt/vänner satt ner när man skulle stå haha. inklusive jag då. Det var skoj. I det läget märker man att vi inte är vana vid att gå i kyrkan =P..
Som sagt Alvins dop dag, han döptes och det gick bra lite ledsen men söt ändå det lilla grynet. Alvin Christian Gunnarsson.
Efter kyrkan åkte vi upp till Strömslund till en lokal, där blev det smörgåstårta och tårta. Sååå god smörgåstårta jag älskar det!! =) Ska lägga ut lite bilder här nu så ska ni få se !
Några av korten blev ltie ljusa och mörka kan inte den kameran jag använda, den är mamma och pappas ;)
påväg in





Alvin Och hans Mormor

Cooolingarna ;)


Paketöppning=)

ALVINS tårta =)

Alvin och hans Morbror =P

Finns fler bilder to bara några !

Jobb imorn puuuguuuuu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0