Onsdag..

Varför jag inte skriver så m ycket på vecko dagarna är för att det händer samma saker varje dag. Kanske inte så skoj att läsa ;) MEN idag ska jag, Marie och Madde till Ikea Marie ska köpa en säng. Och jag ska köpa lite ljus och sånt =) ska bli kul känner jag.. Har vilat en liten stund. Skönt! haha! Ovanligt ;)

Imorn är jag tidig också. Maria ska jobba på grannavdelningen så det kan blir skoj!

DU Emilia, Imorn är jag tidig! Tid då? =P
Ringer ikväll, har jag inte gjort det så ring gärna mig har ju minne som en guldfisk du vet =)

Bilder kommer ikväll=)

Kram

Kommentarer
Postat av: Emma

Hejsan! =) Åh va bra att höra det från någon som har lite inblick. Då ska vi söka oss dit!



Hoppas allt är bra annars?

Kram

2009-03-05 @ 21:32:42
URL: http://emmaaronsson.blogg.se/
Postat av: emilia

Har du bogg torka nu igen bulle =)

2009-03-13 @ 13:32:32
URL: http://karlssongunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0