Fredag 8/5

Igår var det jobb sen till stugan med Silena och David. Sen var jag väldigt trött och åkte hem och la mig framför tv:en.
Är ledig idag pgr, att jag jobba förra helgen och hela denna veckan. SkönT!
Så jag har bokat klipptid idag kvart över elva på kungsgtan 57. Är förbenat långhårig nu :). Bild kommer nog senare på hur det blev=P

Efter klippningen ska jag åka upp och hämta Emilia och Alvin i skogshöjden dom ska följa med och hämta min lilla syster Jennifer efter skolan. I sjuntorp =)

Innan det föresten ska jag Bort till E och lämna och hämta några grejer =) Vill ha "jackan" haha!

ikväll blir det nog till att åka till Maria om hon inte ska jobba. Ska hon jobba åker jag och tittar på damerna när dom spelar fotboll!

Hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0