Heeelt slut.

Vaknade och var jätte trött men kunde inte somna om, Jobbigt!  Är trött ´för att jag har en del smärtstillande i mig och + att jag var uttorkad, fick vätskeersättning som jag ska dricka... Men kör på massa vatten först så får vi se...

Känner mig väldigt orkeslös... Så jag får försöka ta tag i detta, från och med imorn tänkte jag.
Väntar på ultraljudet för gallblåsan nu, hoppas det går fort men sjukvården vet ju alla hur den funkar!

Nu ligger jag och Jennifer i sängen å bara tjötar, plugga skulle hon göra. Men hon kom på att hon var hungrig så nu står hon och gör stuvade makaroner, hon orkade inte göra något annat haha =P

Nä nu ska jag vila lite...

Hörs lite senare kanske..

Tagen från google. Tyckte det lät bra =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0