Heldag på Näl.

Som jag skivit tidigare ha rjag mycket problem med min mage.. Har haft riktigt ont sen i Måndags. Pratade med en läkgare i Torsdags. Och han sa börjar jag kräkas eller få feber Så skulle jag ringa till Näl eller komma tillbaka till Vårdcentralen..
Ja visst skulle jag börja kräkas, tidigt i morses. Ringde till Sjukupplysningen och jag skulle komma upp dirket.
Yes först källstorp sen Remiss till Näl blev det..
Kom in efter 5 minuter till ett rum, tog prover. Sköterskan hitta inte något blodkärl i armväcket, så jag fick stickas mitt PÅ armen, Stack till!.....

Låg där typ 3-4 timmar sen kom Läkaren, något med min gallblåsa antaligen, Gallsten, därför gör det så ont i mellan åt.. Jobbigt.
Dom kom fram till att jag skulle få åka hem och få en remiss på ett ultraljud och kolla över gallblåsan, om några veckor.
Så jag fick en spruta rätt på baken, hon träffade en nerv så mitt höger ben skaka åt alla håll haha, blev rädd där. Men hon tog ut den och fick ta om...
Så nu är jag hemma och sprutan funkar bra, Fick några andra grejer att ta också ifall det gör ont!

Sandra tog en bild då vi precis kom in, gött sleten... *se inte så sur ut sa hon, så jag fick le lite* =)



Nä nu blir det chill hos mor och far och glo tv å bara vara...

Ha en bra kväll..

Kommentarer
Postat av: caroline

Hej!

Hoppas du mår bättre snart.

Krya på dig.

Mvh, Caroline

2009-05-16 @ 18:29:30
URL: http://carolineabrahamsson.bloggagratis.se
Postat av: Viva

Vilken fin bild Julia! :) Liiiite ansträngt hehe!

2009-05-19 @ 19:40:58
URL: http://viva.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0