Onsdag 6/5

Tjo på er idag är det Onsdag som alla vet ;) Jag var tidig idag började 6.45-13.30 Skönt att sluta tidigt men jobbigt att gå upp så tidigt också :)
När jag slutade åkte jag till Mamma och Pappa, kikade på datorn osv.. Och väntade på Silena och David.
När dom kom åt David en smörgås och han tjöta å tjöta. Ja försökte lära honom att visa ETT finger eftersom att han fyller Ett 24 Maj =) STOR nu.... Men det gick väl sådär! Hehe

Vi åkte hem till mig lite senare och jag hängde in kläder och sådär.. Sen kom jag på vad jag skulle ha på mig imorn, men då fattades en svart tröja så jag och Silena stack och köpte det. Snyggt!

Nu är jag hemma och väntar in Sjukhuset som börjar halv 8, Älskar det programmet! och ska ta mig en "drink" choklad får det bli ikväll.


Föresten: Jag älskar min Mamma och min Pappa..

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: eva linder

2009-05-07 @ 13:50:16
Postat av: eva linder

hej jullis roligt att läsa om hur du har det.Du är som en liten dotter för mig.Är lite avensjuk på hur duktig du e med datorn. kram evis

2009-05-07 @ 13:53:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0