Tisdag 5/5

Sol vind och vatten kan man faktiskt säga, för det har det varit idag...
Sammanfattar helgen lite lätt.
Torsdag: Hemma till Maria och dom grillade och spelade kubb EN gång ;) Gick hem ganska tidigt. Var lite kallt!
Fredag: Åkte med Mamma och Pappa ut till stugan, var kanon väder hela dagen. Grejade lite, kratta, sopa och lite sånt. =)
Lördag och Söndag har jag jobbat. Så har inte gjort så värst mycket förutom det!
Och nu Måndag, Tisdag har det bara varit jobb och promenader! Mycket jobb. Men man ska inte klaga vissa har inte ens ett jobb att gå till.

Nä om jag ska röra på mig lite nu, tänkte ta något kort när jag är ute lägger in det sen isåfall=)

Hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0