Snickersbakning

Jag har precis bakat en liten snickerskaka kan man säga, den var riktigt god och onyttig så allt för ofta kan man kanske inte baka det =) Men nu tyckte jag det passa bra!!

Har redan tröttnat på att blogga varje dag så jag gör det i mellan åt såhär =)

Denna veckan har jag haft ganska mycket att göra, "möten" umgåts och jobbat!

Cyklade runt slussarna och spikön med flöbo igår var helt sluuut, men det behövdes och ska fortsättas med inte lata här inte hähä...

Nä nu ska jag bada lite ha det så bra..

Här kommer en bild på den onyttiga grejen ;)


Kommentarer
Postat av: silena

ser ut som kobajs hahah

2010-04-10 @ 17:27:48
Postat av: Julia

Haha jo men du är ju alltid så snäll

2010-04-11 @ 07:39:54
Postat av: silena

nej men den var säkert jätte go haha

2010-04-15 @ 12:40:55
Postat av: Julia

Haha ja det var den ;)

2010-04-15 @ 20:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0