Bra dag?

Det tycker jag verkligen, sovmorgon idag med himla gott. Ringde syster yster för vi hade bestämt att vi skulle åka till Överby så det gjorde vi =) Hon skulle köpa ett par strumpor?.. Panik ungefär haha!
Men så blev det. Sedan åkte vi till Farmor och Farfar, var där hela eftermiddagen å bara chillade och tog det lugnt. Kollade på tv4fakta, var ett tag sen jag gjorde det eftersom att jag inte har den kanalen hemma!
Men snart så då får jag välja två kanaler och då väljer jag sju självklart den kanalen, Bästa!
För övrigt har det vart ganska lugnt var uppe hos Sofia från jobbet en sväng, SHITT vilken lägenhet! Stor två våningar. Kanon!
Väl hemma fixade jag lite mat och tände massa ljus i lägenheten och på balkongen, super mysigt!
Mamma och pappa har varit här och satt upp dom sista grejerna, blev väldigt nöjd!
Vet att jag lovat bilder men det kommer vid ett senare tillfälle eftersom att jag inte orkar leta efter kabeln =P
Imorn är det tvätttid på förmiddagen som gäller, sedan åka till stan för att uträtta lite ärenden sen jobb på k-torp! =)
Ha det kanon. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0