en vecka sedan

Jag skrev, har jobbat å jobbat å jobbat ungefär. Men det börjar bli mildare här snart med tiderna, i helgen LÖrdag söndag har jag jobbat 25 timmar, och jag var helt slut men inatt har jag sovit 13 timmar, så det var nog lite sömn som behövdes för nu är jag på G igen :) Härligt!! om jag får säga det själv..
Har som sagt jobbat det mesta de sista, är ledig fredag lördag söndag måndag tisdag nästa vecka. Och det är nästan en heeeeeeel vecka som blir himla underbart.
Och bilder har jag lovat att lägga ut men det har inte funnits någon ork till detta. Så det gör jag nog imorn på min ledig dag :)
Nä nu ska jag gå ut Jesper har lånat min bil en sväng och ska hämta upp för mig nu ska vi åka och jobbbaaa.
Jag älskart, när man har krafterna till det :)
Ha en toppen dag.
Kramar Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0