Flug jävel

Jisses cyklade med lill David bakom mig förut och fick en fluga i munnen svalde den: Fy fasen vilken äcklig fluga, jag får väl skylla mig själv lite eftersom att jag inte stängde munnen men inte sjutton tror jag att en fluga ska pricka min munn haha...
Hoppas den trivs i min mage för spottat ut den har jag inte gjort. Åkte rätt ner i halsen. Illa...
Har jobbat på ganska bra i helgen och idag, en hel del timmar. Men imorn och på Onsdag är jag ledig, det tackar jag Åsa för!
Nu i 1 ½ timme har jag varit lite pensionär som Linda säger, jag har tittat på Fångarna på Fortet!!! Hon var redig och tränade istället 10 poäng till henne ;)
Ska snart lägga mig och verkligen sova ut imorn!
Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0