Getingstick

Ja jäklar det har jag fått, i HUVUDET haha... Fick det på jobbet enveten geting jag försökte slå till den men den satt i mitt hår efter en stund igen. Så nu har jag en liten bula och ont i huvudet. Men det går nog över fick ju ingen direkt reaktion igår som g och l sa. Så det var ju skönt!
Min lediga dag idag, vaknade halv 9 och gick upp och städade hela lägenheten himla skönt att det är gjort också, så nu har jag duschat och ska fixa mig, för idag ska jag mamma och Jennifer åka till Sportshopen..
Silena skulle hängt med också men hon skulle träna idag surt. Så vi ses väl inte förs än på Måndag eftersom att båda jobbar i helgen. jobb jobb jobb. Men jag är fantastisk glad för jag trivs som fisken i vattnet, kanon personal/ungdomar. Fina grejer det..
Nu ska jag fixa mig skriver nog ikväll hejsålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0