Ledig är undebart

Jätte underbart att bara strosa runt med vänner lite här och var, idag vart jag hos Emelie och Linus med ett par till. Jättte roligt att ses inte allt för ofta. Lite dåligt samvete har jag eftersom att han är mitt fadder barn. Lilla Linus <3
Stor pojk på Onsdag också, ska åka imorn och fixa present till honom =).
Sen har det vart hel dag med M åkte runt lite och kollat på hus i Sjuntorp, så mysigt så. Hälsade på Iris 90 år också hon blev glad och tänkte ringa mig idag, men hon sa att hon kände sig ivägen ifall jag var med någon kille. Dom är la goa dom små gummorna. Men det är bara att ringa sa jag =) Okej det ska jag göra då sa hon:) hehe
En gammal bild på Emilia och mig =P
Och nu ikväll har jag bara tagit det lugnt, plockat lite i lägenheten, duschat, ätit lite och suttit vid datorn och kollat på tv (göta kanal)
Bra dag! =)
Om nån timme ska det sovas för imorn vid 8.00 ska jag och Sillen ut och gå. Lika bra att gå upp tidigt så det blir gjort=)
Nu ska jag kolla vidare hejhej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0