Ny design

Tusen tack till Jesper en kollega till mig. Det är han som fixat med bloggen. Schysst!
Idag hade jag en ledig dag, var behövligt. Är ganska trött och ont i huvudet efter att ha vart och fikat och shoppat lite med Mamma. Hon har klippt sig kort idag också. Riktigt snyggt blev det =)
Så det är det jag har gjort och vart med Marie och Madde en sväng och nu är jag hemma.
Ska bara chilla här hemma plocka lite och duscha osv. Imorn blir det heldag på jobbet igen.
Är lite nervös ska lixom ha Samtal likande med Chefen, hon är himla bra. Men man är ju lite nervös. Fick ett papper av Pia om vad dom brukar gå igenom. Hälften kunde jag inte svara på. Men det är för att jag inte haft tillsvidareanställning. Så nu är det bara att ta tag i allt jag inte kan =P Jisses. Men det ska nog gå bra=)
Nu ska jag plocka lite hej så lääänge.. Kramar

Kommentarer
Postat av: Morsi

Fint det blev:)(bra jobbat Jesper!!)

Glad, barnkär och lite galen det är du Julia i ett nötskal.haha

Kramiz

2010-08-11 @ 09:20:11
Postat av: Julia

Visst stämmer det Morsi haha =P

2010-08-12 @ 14:21:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0